Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Δ.ΑΝΤΩΝΙΟΥ: ΕΚΤΑΦΗ και ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΝΕΚΡΩΝ...ΕΝΤΑΦΙΑΣΜΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ...


γράφει ο Δημ. Αντωνίου



Μια Κυβέρνηση που γεννήθηκε νεκρή, χωρίς δυνατότητας να αναπνεύσει, χωρίς προετοιμασία, πανικόβλητη, χαμένη μέσα στον Πανικό της, σήμερα προέβη σε εκταφή και βεβήλωση των νεκρών των Μνημονίων, εκλέγοντας, τιμώντας και δικαιώνοντας έναν εκ των φονιάδων των ως Πρόεδρο της Δημοκρατίας!


Ταυτόχρονα, ενταφίασε τα όνειρα του λαού, τα Εγκλήματα και τους Εγκληματίες κατά της Ελλάδος και τα ζέοντα Σκάνδαλα, παρέχοντας ασυλία σε όλους τους Εγκληματίες της Εθνικής Προδοσίας της Ελλάδος και των σκανδάλων της Siemens κλπ. διότι σε όλα αυτά είναι χωμένος μέχρι τον λαιμό ο Υπερ-Μνημονιακός Παυλόπουλος. Και μην σας εξαπατούν, οι εξεταστικές δεν είναι προανακριτικές επιτροπές. Και τέλος. 


Η εκλογή του Μνημονιακού αυτού Προδότη, είναι προάγγελος της Συν-Κυβέρνησης Σύριζα - ΝΔ - ΑΝΕΛ, κατά παραγγελία της Μέρκελ. Ντροπή Ιστορική σε αυτούς που τον πρότειναν και θα τον ψηφίσουν. 


Ο ΦΟΝΙΑΣ (Πρ. Παυλόπουλος) και η ΕΛΛΑΣ (Μ. Γλέζος)...Φεβρουάριος 2012, Πλ. Συντάγματος. Ήμουνα ακριβώς δίπλα. Κυβέρνηση Λ. Παπαδήμου και ο Παυλόπουλος μέλος της....Αυτόν θα ψηφίσουν αύριο Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο Σύριζα-ΑΝΕΛ-ΝΔ κατ` εντολή της Μέρκελ!...Τον φονιά του λαού...Όνειδος, επίορκοι, Ανθέλληνες, Βεβηλωταί των Νεκρών.


Και τα γράφει αυτά ένας που θεώρησε καθήκον του να κάνει τα πάντα να συμμετάσχει στον εθνικό αυτό πόλεμο και έκανε αίτηση στον Σύριζα, με σεβασμό και περηφάνεια, να συμπεριληφθεί ως ανεξάρτητος στα ψηφοδέλτιά του, παρότι ήξερα ότι αυτό ήταν αδύνατο για πολλούς λόγους και τον υποστήριξα προεκλογικά, τον ψήφισα με θέρμη εγώ και οι δικοί μου και τον ύμνησα μετεκλογικά...αλλά, εγώ είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και καθήκον μου είναι να σας λέω ελεύθερα την γνώμη μου, που είναι τιμημένη διότι τιμημένα είναι και τα κίνητρά μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου